Saturday, March 1, 2008

:)

Hi and welcome to Shabby Chic Crafts!! We created this blog JUST for you! Yeah, you. hehe. I decided to create this blog as a way to keep you updated and inspired! :)

Please link us, add us to your favs, snag the blinkie...it takes you directly to our store! *wink*

~Giveaway~ leave a comment, & at the end of the week... I'll draw a name (The winner will win 2 sets of tags.) Aww Yeah!

I'll be back with our new designs for the month of March. HA. Who am I kidding? Hubs makes new designs more often than once a month. Keep the eyes peeled. Yup, their hot! You will love them!

Thanks for stopping by!

22 comments:

Lisa said...

DUDE love that new soul song!

i'm so so proud of you and your success! i hope this bloggy poo brings you much more! woot!

hmmm maybe i should do one too...hehehe

What am I? said...

awesome blog!
diggin the musuc :-)
I HAVE to know how you add things to BOTH sides of your post

Shabby Chic Crafts said...

Hi what am I...

Lisa did it for me :) She is awesome.

Michelle said...

I love your blog banner!!!

Lori said...

This looks great Veronica!!! Lovin' your stuff!! I've got you bookmarked now!!

metrochic said...

awesome! congrats and love your tags. LOVE that new soul song.

weebbt said...

Awesome blog! Love the color scheme and that song too. Your tags are awesome!

Lillsisslill said...

Love the header and the tags looks super cute:)


? And how did Lisa do that?



/Lillyrose

Faith said...

Fun blog!

*kim* said...

Extremely cool blog!
Your tags are sifabulous!

*kim* said...

I have no idea what sifabulous is! Ima*dork! :\
FABULOUS!

Bekka said...

New blog...wowzers! I'm having trouble keeping up with you! lol!

♥♥♥ jen o'dea street ♥♥♥ said...

congrats on all the success veronica! love love love your tags...so flippin cute!!

xox

Darcy said...

What a great idea making your husband work for YOU! I love that. (He has created some really great designs too!). Marking this on the favorite blogs list.

Sharmaine said...

Oh how very exciting!!!
Just wanted to say YAY and love the blog!!!

Jennifer H. said...

LOVE the color scheme on your blog!!!!

M.Y. Creative Rose Garden said...

Congrats on your new Blog.......
Your tags are great.

:0)

Maria

Kathleen said...

ooo I am always looking to buy new tags/journaling spots from my beloved etsy! I am saving you and will order sometime in the future!!

Yvette said...

Hi, I just place an order yesterday and I can't wait to get them. I put a link on the message board of one of my fav scrappin' places. Your stuff is soooo dang cute. Can't wait to see the new stuff!!

RachelDenbow said...

The fawn tags are my absolute favorite! Love them. Love that you now have a blog for the shop!

Bee said...

Your tags are super duper cool!!! :>

Anna M-W said...

Yay!